Announcement

Collapse
No announcement yet.

NekoRei just revealed her face!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    I already know that
    https://www.instagram.com/heyreia/
    No More Signature

    Comment


    • #32
      I don’t need to look at GT faces if I don’t watch GT YT.

      High IQ.
      IGN: Tevoir
      Level: 125

      Has quit the game on 31/12/2018.

      Professional lurker.

      Comment


      • #33
        Originally posted by ChickyBros View Post
        An official video from Growtopia is out! Also NekoRei, I have something to tell you. The macOS and Windows download links in the description are wrong, please update it to the latest URL.



        Hope you enjoy this video from NekoRei!
        UMG!!1!!!!!!!!!1!!1!11 SO SEXY!
        quitted gt
        discord tag: BuffaloBom#6062
        my discord server
        add me on roblox

        sigpic
        humama hihih

        Comment


        • #34
          Ima be real with everyone here, pretty sure we all on par with the horny 10 year-olds.
          [Tryhards] - Guild Level 6




          Click for bad videos...



          IGN: IHasName

          Comment


          • #35
            Hope this thread is not related to pedophilia.
            MyAnimeList (updated!) ChickyBro
            I'm just an apprentice.

            Comment


            • #36
              Originally posted by ChickyBros View Post
              An official video from Growtopia is out! Also NekoRei, I have something to tell you. The macOS and Windows download links in the description are wrong, please update it to the latest URL.



              Hope you enjoy this video from NekoRei!
              Hi po mam NekoRei, taga pilipinas ka pala haha :P


              I miss lolp0p :'(









              "we all love differently"
              ~:nuke:

              Comment


              • #37
                Originally posted by ChickyBros View Post
                An official video from Growtopia is out! Also NekoRei, I have something to tell you. The macOS and Windows download links in the description are wrong, please update it to the latest URL.



                Hope you enjoy this video from NekoRei!
                Hey thanks for sharing and yes thanks for telling me about the links, I shall update that.

                - - - Updated - - -

                Originally posted by PaddyOMalice View Post
                How about a ScamShady face reveal next?
                Yeah, I will push him to reveal his face soon... maybe a cameo where he walks behind me or something haha

                - - - Updated - - -

                Originally posted by ScammePlse View Post
                She looks old
                Because I am not young anymore haha.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by NekoRei View Post
                  Hey thanks for sharing and yes thanks for telling me about the links, I shall update that.

                  - - - Updated - - -



                  Yeah, I will push him to reveal his face soon... maybe a cameo where he walks behind me or something haha

                  - - - Updated - - -



                  Because I am not young anymore haha.
                  Why do i feel hes NoFace?
                  Quit this game already
                  I am LightX, call me Light not Elyrion
                  Discord: Ash#4444
                  Pet Rock Server : yeah I removed the invite stop joining the dead server there's no point

                  We require Peace and Tranquility

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ChickyBros View Post
                    Yeah. But I found a comment said she's THICC in the comments section haha.

                    [ATTACH=CONFIG]206642[/ATTACH]
                    It's okay to be thicc tbh.

                    - - - Updated - - -

                    Originally posted by Recreate View Post
                    Nekorei needs a better mic o.O


                    Nekorei careful there...
                    Yeahhh, my bad I did not use a mic in that video although we do. I realized it too late huhu but I will use a mic next time.

                    - - - Updated - - -

                    Originally posted by LightX View Post
                    Why do i feel hes NoFace?
                    NoFace and ScamShady are not the same person haha.

                    - - - Updated - - -

                    Originally posted by LightX View Post
                    She looks sad and nervous lol
                    I look sad huhu because I was recording this alone in the office haha.

                    - - - Updated - - -

                    Originally posted by ChickyBros View Post
                    Agreed. The sound quality should be better. I think the M1tch era was better at the sound quality.
                    He's a pro hahaha but yeah need to improve... will do thanks for the feedback.

                    - - - Updated - - -

                    Originally posted by DavidDoesPBG View Post
                    EXTRA THICC!
                    This growtopia's generation is in good hands...
                    I love my burgers and pizza... and doing leg exercises, running, walking and squats hahaha (true tho).

                    - - - Updated - - -

                    Originally posted by WoodCollector View Post
                    Uhm, she had already posted pictures on her instagram so this isn't really a big face-reveal since it's been public on her instagram all this time.

                    https://www.instagram.com/heyreia/?hl=en
                    Yeah, but not a lot of people, esp. those in-game knows about my IG haha.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by NekoRei View Post
                      Yeahhh, my bad I did not use a mic in that video although we do. I realized it too late huhu but I will use a mic next time.

                      - - - Updated - - -

                      He's a pro hahaha but yeah need to improve... will do thanks for the feedback.
                      Also in the M1tch era, video quality was in 1080p. He recorded in fullscreen mode. But you're still doing great, and greater! Hope you read my feedback!

                      - - - Updated - - -

                      Originally posted by ChickyBros View Post
                      Yeah. But I found a comment said she's THICC in the comments section haha.

                      [ATTACH=CONFIG]206642[/ATTACH]
                      Just realized Phemus, our forumer commented too!
                      Originally posted by Phemus
                      Congrats 50k!
                      MyAnimeList (updated!) ChickyBro
                      I'm just an apprentice.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ChickyBros View Post
                        Also in the M1tch era, video quality was in 1080p. He recorded in fullscreen mode. But you're still doing great, and greater! Hope you read my feedback!

                        - - - Updated - - -



                        Just realized Phemus, our forumer commented too!
                        Ah yes I appreciate feedback esp. if it's for helping me to improve Thank you!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by NekoRei View Post
                          Ah yes I appreciate feedback esp. if it's for helping me to improve Thank you!
                          Pet micio in game for ur mod item thanks,

                          Also uh, show micio in future vid I kiss bye
                          Suggestions:

                          Maximum Purchase personal setting

                          Suggestion box with many items

                          Comment


                          • #43
                            Next do face reveal of all ubistaff k
                            Originally posted by Oma357
                            I am an anime trap

                            -Oma357
                            Currently is addicted to a gacha game, discord is the best place to contact. Forums are boring nowadays anyway.
                            Usually on Forumers United. Or Oma's server, if you know it.

                            Comment


                            • #44
                              Well that is just same as Matt show me
                              Annie shot JFK
                              Annie is evil
                              don't be like Annie
                              Be like Oswald

                              Comment


                              • #45
                                Really liked to know numbers about summer clash participation. Please share more statistical data about the game
                                IGN: Imunity

                                Comment

                                Working...
                                X