Announcement

Collapse
No announcement yet.

Any left-handers forumers out there?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Any left-handers forumers out there?

    so today is the international Left-Handers Day and I wanted to celebrate it with you guys becuz why not im a lefty too

    well yeah it has been a pleasure to have such powers

    Happy LHD 2019 to all left-handers on this forum
    YES YE SY YE EYS YEY SY ES EYS YES
    another one bites the dust.

    Discord : weird#2183
    well i guess people recognizes me now
    IGN : xWeird
    IG : @weirduwo

  • #2
    I’m a lefty. Happy LHD to you too.

    Comment


    • #3
      I’m a lefty as well
      In Game Name: TheArctic
      Main World: THEARCTIC
      Winner of the 2020 KYDERBY world building contest!
      Achieved Legendary Robot on April 26th, 2020!
      Credits for my avatar go to Oscur

      Comment


      • #4
        Happy LHD (I am one).

        Comment


        • #5
          *shows a bad finger on left hand* yay me too.

          I didnt know that exist btw.
          I love 美波 and ヨルシカ!

          I wish I can sing and play like them
          and I'm just your average friend!

          Comment


          • #6
            It kinda funny the fact that one of your hand can do stuff correctly and the other just goes blueirhehsjshsbfhdb
            Annie shot JFK
            Annie is evil
            don't be like Annie
            Be like Oswald

            Comment


            • #7
              I'm a little left out.
              "Flowers grow back, even after they are stepped on."

              Comment


              • #8
                Originally posted by walkstick View Post
                It kinda funny the fact that one of your hand can do stuff correctly and the other just goes blueirhehsjshsbfhdb
                ^^^^ big facts

                But then there’s ambidextrous people who just gotta go and flex on everyone by writing with both hands lol.
                In Game Name: TheArctic
                Main World: THEARCTIC
                Winner of the 2020 KYDERBY world building contest!
                Achieved Legendary Robot on April 26th, 2020!
                Credits for my avatar go to Oscur

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Sharox View Post
                  I'm a little left out.
                  That's right !
                  [ IGN ]: PandoRika
                  [ Instagram ]: @pando_rika

                  Status: DEAD

                  Comment


                  • #10
                    Here here!
                    sigpic
                    Contact Me:

                    Thanks to Intensifies for the avatar!

                    Comment


                    • #11
                      LHD you too. (kinda sounds like ADHD)
                      Avatar Credits Go To SnowCone

                      IGN:StarByte

                      Originally posted by Oldsock (IGN)
                      There's this thing called life.
                      Originally posted by Cahtster
                      my tum tum hurts.

                      Comment


                      • #12
                        fascinating

                        真の幸福を達成.

                        Comment


                      • #13
                        I'm here to happy LHD you too!
                        MyAnimeList (updated!) ChickyBro
                        I'm just an apprentice.

                        Comment


                        • #14
                          lefty here, happy LHD y'all.

                          cool, more epic gamers.

                          Comment


                          • #15
                            Lefty here, happy LHD.

                            At least I won't have to worry that I'll die earlier than everyone. :v

                            A NEET but has a stable job at a cafe

                            Would try to help whenever possible,except for trying to be social,of course.

                            Comment

                            Working...
                            X