Search:

Type: Posts; User: EiramX

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thread: FEMINISM

    by EiramX
    Replies
    8
    Views
    234

    hmm, good name but not sure how many ppl find it...

    hmm, good name but not sure how many ppl find it easy to spell? Also, I get nasty spam after sb from girlshop, imagine the spam after sb from there! :rolleyes::whistling: lol
  2. refilled ;)

    refilled ;)
  3. Replies
    249
    Views
    11,177

    aaagh, so its the plow causing it? I thought it...

    aaagh, so its the plow causing it? I thought it was just planting in general, ill try without plow now, all my farms unplanted cos aaarrrrghhhhh :mad:
  4. I cant get my mac to stop zooming in and out...

    I cant get my mac to stop zooming in and out everytime I touch the mouse, but :whistling: (using ipad lol)

    of course we should be able to use space bar, lol.

    EQUALITY and all that :yeah:
  5. Thread: A comeback

    by EiramX
    Replies
    5
    Views
    217

    the buy for profit ppl would cause a riot. And I...

    the buy for profit ppl would cause a riot. And I guess rightly so? I would love more mags, but a bit pricy now?

    Magplant version something else maybe? Bigger and better? Keep everyone happy?
  6. Replies
    18
    Views
    543

    Im not sure this would help my melted brain much...

    Im not sure this would help my melted brain much haha, but yes, good idea. What gets me are the name changes! who ARE these people?! A "previously known as xxx" would be super helpful lol
  7. Replies
    20
    Views
    519

    lol, thanks for supporting the ladies cause, even...

    lol, thanks for supporting the ladies cause, even if your motives are b:nuke::nuke:bies :D lololol
  8. Replies
    13
    Views
    545

    yes to bee suit!! we get asbestos boots and other...

    yes to bee suit!! we get asbestos boots and other protective gear so why not?
  9. Replies
    2
    Views
    209

    dropped a bit again last 1-2 weeks, a few sellers...

    dropped a bit again last 1-2 weeks, a few sellers go as low as 370. To many sellers not enough buyers. I pay my regulars 390-400 as I know they wont rip me off :)
  10. Replies
    4
    Views
    261

    241, but if you design a new shop build with a...

    241, but if you design a new shop build with a few extra spaces as they will add more at some point, major reshuffling lol
  11. Thread: Rsp Box

    by EiramX
    Replies
    6
    Views
    205

    241 ;) Yes I agree, a box would be awesome, or...

    241 ;)

    Yes I agree, a box would be awesome, or better yet, bigger inventory space so we can fit all in one run!
  12. Replies
    20
    Views
    519

    So many girl things we need, pretty please

    So I joined the forums, JUST for this. Guys. Not only are us ladies called dude, bro, bruh etc on a daily basis, most girl items totally suck or dont really look very girly at all!

    PLEASE, can we...
  13. Selling off some stuff from storage world

    Popping everything in vends to the right in TLC over the next few days, its time for another wiz!! yay
  14. Go to VENDLIST Or straight to TLC (

    Go to VENDLIST

    Or straight to TLC (<--mine stocked daily)

    First post, BOOM! (Me nub :p)
Results 1 to 14 of 14