Search:

Type: Posts; User: Vandaler

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    500

    I can pay you 7wls per dirt farm (much easier...

    I can pay you 7wls per dirt farm (much easier job)

    the guy that was supposed to make them for me is ignoring me.
  2. Replies
    55
    Views
    2,060

    Someone super salty is speaking the truth tho. ...

    Someone super salty is speaking the truth tho.

    (2 of my cases have been closed without a response and it's been like 2-3 months)
  3. Replies
    25
    Views
    732

    Just pm me when finished, i don't need them today...

    Just pm me when finished, i don't need them today tbh.
  4. It will get super annoying since every trade...

    It will get super annoying since every trade world has the timer, so no... maybe setting to enable it in settings or something.
  5. Yeah, recently they have been choosing mods etc...

    Yeah, recently they have been choosing mods etc from canada, and look what's happening with the game

    We do need someone from indo/ph as a mod not guardian..
  6. 10-20 Game Guardians by the end of this year...

    10-20 Game Guardians by the end of this year would be nice NOT 50-100.. that's just way too much for the game to handle.
  7. Replies
    17
    Views
    517

    I hope this is a joke.

    I hope this is a joke.
  8. So sad how you're trying to scam people.

    So sad how you're trying to scam people.
  9. Thread: Lags on PC

    by Vandaler
    Replies
    16
    Views
    577

    definetly agree, every other game such as League...

    definetly agree, every other game such as League of legends, CS:GO, Minecraft and many more never lag but Growtopia lags? something is definetly wrong with this game.
  10. I've heard horror stories on instagram about how...

    I've heard horror stories on instagram about how those canadian 2.0 mods pretty much don't investigate the person just say 'you are ban evading' or something and perma-ban the person (without...
  11. Yeah, they should change it to 'We will only...

    Yeah, they should change it to 'We will only replace your items if you promote our ded game in yt/insta'
  12. Replies
    25
    Views
    732

    Need 10 of this kind please, i will buy 8 each.....

    Need 10 of this kind please, i will buy 8 each.. also could you get them done by tomorrow some time?
  13. Replies
    6
    Views
    401

    A moderator took 100dls or more from world...

    A moderator took 100dls or more from world LOCKE, they we're supposed to investigate this but it's been 2 months now and they still a mod.
  14. calm down, lmfao. also bump.

    calm down, lmfao.

    also bump.
  15. Replies
    6
    Views
    401

    Still investigating?

    Idk someone from ubi said that they are investigating this but it has been 2 months now without any update.

    btw the dls are still missing!
    227227
  16. Like 40-50

    Like 40-50
  17. Replies
    9
    Views
    398

    Not in order btw. *Bunch of legends got banned...

    Not in order btw.

    *Bunch of legends got banned for no reason
    *Restford scammed 100 DLs in Locke
    *Odric spawned in items and gave them to his girlfriend
    *Shadowsurfer stepped down as moderator...
  18. Replies
    1
    Views
    110

    Looking for a good guild!!

    Looking for a good guild that can max rewards, i can contribute with 200+ pristines each event.

    Btw i won't be contributing on surgery because i don't know how to do surgery :)
  19. Vending machine and roulette wheel suggestion

    Make it so if roulette wheel or player try to cover up the price the box that shows the price goes down like billboard, will solve most of the vending scams guaranteed.
    (I suggested it like 2-3...
  20. Replies
    55
    Views
    2,060

    Well you will never get one, they never respond...

    Well you will never get one, they never respond to posts that are criticizing them.
  21. Replies
    10
    Views
    643

    The price is 29+ there are many sad people who...

    The price is 29+

    there are many sad people who waste their time dropping so be aware.
  22. 30-32 I sold mine easily for 3180

    30-32

    I sold mine easily for 3180
  23. Replies
    25
    Views
    739

    There are 21 Toxic Waste Blocks in RUBIESITEMS...

    There are 21 Toxic Waste Blocks in RUBIESITEMS priced at 475wls each, i think cheap.
  24. Replies
    9
    Views
    225

    Asteroids....

    Asteroids....
  25. Replies
    22
    Views
    705

    LazGiz is his main acc and he locked most of you...

    LazGiz is his main acc and he locked most of you worlds (with his main acc).

    Btw the WL in EchoBlitz was removed..
Results 1 to 25 of 370
Page 1 of 15 1 2 3 4