Search:

Type: Posts; User: Mkh1304v2

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Nominating for WOTD

    Growid:mkh1304
    World name:journeytothecenters
    Desc:about a treasure hunter seeking for treasure in the center of the world.
    Features:P and Z jam, arid weather machine, cave themed parkour, cool...
  2. Replies
    4
    Views
    441

    U have to use geiger in arid world

    U have to use geiger in arid world
  3. Beta warp machine, buywarp night machine

    Beta warp machine, buywarp night machine
  4. Replies
    170
    Views
    6,086

    Bitelord for the friendliest, most helpful and...

    Bitelord for the friendliest, most helpful and best writer.
  5. Replies
    529
    Views
    24,500

    Thx to blackice for the rainbow wing i really...

    Thx to blackice for the rainbow wing i really appreciated that(sorry cant put pic bcus different device):yeah:
  6. There are still tournament for 1 week on 7th of...

    There are still tournament for 1 week on 7th of every month, so im guessing u are late?
  7. Replies
    3
    Views
    279

    maybe the server just lagged because many player...

    maybe the server just lagged because many player online?
  8. and u need to give 500k rarity so thats around...

    and u need to give 500k rarity so thats around 50000 r chem which will make u to exit and re-enter the world 250x,its the cheap menthod but take much time so goodluck
  9. i thought admin cant break the lock he/she have...

    i thought admin cant break the lock he/she have accessed to
  10. Replies
    529
    Views
    24,500

    In game Name: mkh1304 World for gift dropoff:...

    In game Name: mkh1304
    World for gift dropoff: Imissumom
    Alternate Contact: Discord:saitama#4489 and
    Instagram:@mkh1304
    Interests In Game: Farming,helping...
  11. Replies
    6
    Views
    439

    maybe he wanted the price of magplants to rise...

    maybe he wanted the price of magplants to rise alot
  12. Thread: Playwings

    by Mkh1304v2
    Replies
    12
    Views
    1,981

    Wowowow werkon

    Wowowow werkon
  13. Well jens once stepped down then he just got to...

    Well jens once stepped down then he just got to be moderator again
  14. Replies
    12
    Views
    1,135

    And u guys can see the blue name, maybe the blue...

    And u guys can see the blue name, maybe the blue name will be available soon. Yay
  15. Thread: Need help

    by Mkh1304v2
    Replies
    8
    Views
    395

    Just wait till the lock expired

    Just wait till the lock expired
  16. Replies
    7
    Views
    833

    Is it worth making it?

    Is it worth making it?
  17. Replies
    4
    Views
    248

    Its not the false of the server, its just u login...

    Its not the false of the server, its just u login at the same time as other
  18. Replies
    12
    Views
    1,135

    Damn it looks so nice

    Damn it looks so nice
  19. Replies
    6
    Views
    636

    Actually u cant it only appears as a letter not...

    Actually u cant it only appears as a letter not image
  20. IGN:MKH1304 hope to win lol

    IGN:MKH1304 hope to win lol
  21. Replies
    443
    Views
    25,319

    Poll: Nope its called IOTM because its an exclusive...

    Nope its called IOTM because its an exclusive item that only been in store for a month if they gonna put IOTM in locke for 10 dls then they broke their promise about exclusive item of the month that...
  22. Replies
    36
    Views
    1,856

    U can have f eyes for costing 0 wls by completing...

    U can have f eyes for costing 0 wls by completing 3 life goals. U didnt have to complete all 3 in a day, if u think one of 3 quest is too hard for you, you can just give up and wait for other life...
  23. Replies
    443
    Views
    25,319

    Poll: Battle begin lol

    Battle begin lol
  24. Replies
    443
    Views
    25,319

    Poll: They are alot of BFG world owner in gt so im sure...

    They are alot of BFG world owner in gt so im sure some of them buy magplant with gems maybe for profit or farming
  25. Replies
    19
    Views
    1,026

    RIP to people in the last hour of razor wing...

    RIP to people in the last hour of razor wing exist in store to think it will rise because cant be obtain anymore lol
Results 1 to 25 of 210
Page 1 of 9 1 2 3 4