Search:

Type: Posts; User: Liquify

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds; generated 55 minute(s) ago.

  1. Replies
    15
    Views
    178

    ah yes, asking moderators to babysit for a few...

    ah yes, asking moderators to babysit for a few hours once a month
  2. Replies
    80
    Views
    938

    y'all should ephus host at least once so he can...

    y'all should ephus host at least once so he can finally feel better about himself
  3. Replies
    12
    Views
    166

    damn this thread belongs in a museum

    damn this thread belongs in a museum
  4. Replies
    39
    Views
    594

    lmao y'all take this into a group chat or dm...

    lmao y'all take this into a group chat or dm please like honestly no one's gonna win especially when one is so egoistic.
  5. Replies
    37
    Views
    354

    everyone can host one there's literally no one in...

    everyone can host one there's literally no one in charge
  6. Replies
    80
    Views
    938

    today on Dr.Phil's

    today on Dr.Phil's
  7. Thread: Meetup

    by Liquify
    Replies
    13
    Views
    137

    it isn't a problem till you all wanna make such a...

    it isn't a problem till you all wanna make such a big fuss about it
  8. Thread: Meetup

    by Liquify
    Replies
    13
    Views
    137

    lmfao y'all overreacting just go to whichever you...

    lmfao y'all overreacting just go to whichever you wanna go no one's pointing a gun at you
  9. Replies
    80
    Views
    938

    isn't this just proving the op's point? you still...

    isn't this just proving the op's point? you still have to claim it as "OFFICIAL" and calling them out for copying
  10. I would say around one world lock

    I would say around one world lock
  11. Replies
    80
    Views
    938

    just don't go, I stopped going long ago it's...

    just don't go, I stopped going long ago it's absolutely boring
  12. Replies
    22
    Views
    327

    if I put a bread above a fridge and another slice...

    if I put a bread above a fridge and another slice of bread outside the dumpster, does that means the moon landing is fake?
  13. does it matter also wasn't me

    does it matter

    also wasn't me
  14. Red envelope,Red packets,Hong Bao,Ang Pao, it's...

    Red envelope,Red packets,Hong Bao,Ang Pao, it's all the same thing

    - - - Updated - - -



    don't forget Chinese New Year's traditional foods, because fortune cookies aren't really part of it
  15. Question, why isn't there any Red Packets?

    I mean after 3 Lunar New Year events, they haven't add Red Packets in the game as far as I know
  16. Replies
    16
    Views
    507

    Poll: who in the right mind says Nee-kay anyways I...

    who in the right mind says Nee-kay

    anyways I either call it Nike or Ni-ke
  17. Thread: 3000 post AMA.

    by Liquify
    Replies
    23
    Views
    614

    was it from BuzzFeed? I heard their articles and...

    was it from BuzzFeed? I heard their articles and tests are very accurate
  18. Replies
    15
    Views
    373

    yEa it's gone to the point where I've made this...

    yEa it's gone to the point where I've made this thread so
  19. are u the CORRECTS from Growtopia omg???

    are u the CORRECTS from Growtopia omg???
  20. Replies
    15
    Views
    373

    damn this seems hard real talk yea cool...

    damn this seems hard

    real talk yea cool advice tho
  21. Replies
    162
    Views
    3,740

    yeah you're gonna talk this out to a community of...

    yeah you're gonna talk this out to a community of mostly kids where most of them just follows whatever their parents thought or what people think. Further more, majority of the kids here aren't even...
  22. Thread: 3000 post AMA.

    by Liquify
    Replies
    23
    Views
    614

    what is your IQ

    what is your IQ
  23. wait are you serious is the English tutoring not...

    wait are you serious is the English tutoring not working or smth-
  24. it's literally a holiday for the Chinese, how...

    it's literally a holiday for the Chinese, how does the time zone affects it?
  25. Replies
    15
    Views
    373

    how do I get back on track

    I keep procrastinating and stress about things which I haven't done yet and I'm honestly frustrated, or does everyone just procrastinate too idk I honestly just wanna hear it out from you all instead...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4