Search:

Type: Posts; User: IWasWeird

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    115

    the only reason why i farm is to earn exps and...

    the only reason why i farm is to earn exps and not the gems

    and for the gems tho.. sometimes i buy wls but i waste them on sbs everytime

    i get around 30k-35k gems every 3 days (lgrid) and its...
  2. this should be pinned. bump

    this should be pinned. bump
  3. Replies
    3
    Views
    172

    make it surgery stars cuz i have to prepare...

    make it surgery stars

    cuz i have to prepare ALOT of dirt farms for speedy splicers im dead
  4. Replies
    8
    Views
    120

    no hes gay - - - Updated - - - ikr 10...

    no hes gay

    - - - Updated - - -



    ikr 10 chars
  5. Replies
    6
    Views
    78

    "Change da world, my final message. Goodb ye"

    "Change da world, my final message. Goodb ye"
  6. Replies
    30
    Views
    474

    I agree, going to my old primary school nowadays...

    I agree, going to my old primary school nowadays is filled w toxic kids like wth where do they even learn 18+ stuff

    even 11 year old kids nowadays could get a costly phone than mine.

    they learn...
  7. Replies
    8
    Views
    120

    yes big yes indeed uwu

    yes

    big yes indeed uwu
  8. Replies
    19
    Views
    709

    I heard a player CAN world ban a guardian. Might...

    I heard a player CAN world ban a guardian. Might be very annoying for a guardian to punish rule breakers.
  9. Replies
    8
    Views
    120

    What's your thought on Me?

    inspired by uh everyone that creates this thread

    yes, gimme ur thoughts on everyone's favorite weird guy uwu
  10. > lvl 5 perma egg benedict > still lvl 46 ...

    > lvl 5 perma egg benedict
    > still lvl 46

    same with me

    > having lvl 3 perma apple strudel
    > hates farming
  11. Thread: New chat

    by IWasWeird
    Replies
    10
    Views
    161

    Man. Players are players. You dont have to...

    Man. Players are players. You dont have to compare old or new one because no one really cares about it. Besides, w/o new players this game wouldn't be alive. I know you're going to say "the game is...
  12. Replies
    50
    Views
    2,710

    yoyoyoyo quick announcement i will now update...

    yoyoyoyo quick announcement

    i will now update the fact on Saturday or Sunday big yes

    new fact btw check the first comment uwu
  13. Replies
    6
    Views
    179

    true, the DST will somewhat begin/end on March...

    true,

    the DST will somewhat begin/end on March 2020
  14. another bug you wont hear music notes even...

    another bug

    you wont hear music notes even with the music volume turned on unless both sfx and music are turned on
  15. atleast they didnt change the way to catch...

    atleast they didnt change the way to catch pokemons

    yeah they screwed up atleast the redesigned anime series is better than alolan series
  16. inb4 jamew rised mag prices to 25 dls now its...

    inb4 jamew rised mag prices to 25 dls

    now its 19 this is quite unexplainable economy.exe
  17. i was surprised when i was told that one of my...

    i was surprised when i was told that one of my guildmate mom's play growtopia and is very active. she owns a trade world and also a surg shop.

    actually imo this game is available for any age, i...
  18. Replies
    43
    Views
    591

    eagle. LMFAO

    eagle. LMFAO
  19. Replies
    26
    Views
    631

    this thread should be named : "Use the internet...

    this thread should be named : "Use the internet to make money"

    also you could profit out from making discord bots but it takes alot of time to code and you need ideas to add to your bot

    being a...
  20. *clicks upvote*

    *clicks upvote*
  21. Thread: Guardians

    by IWasWeird
    Replies
    16
    Views
    391

    is ur pfp and siggy a mock cuz i doubt it is

    is ur pfp and siggy a mock

    cuz i doubt it is
  22. Replies
    2
    Views
    136

    this is worth reading. i agree with the problem...

    this is worth reading. i agree with the problem with the autoplay

    if bots (spammers) mixed up with normall players (traders in a trade world) they'll be annoyed and frustated as they have a hard...
  23. how long have you been there? theres a grace...

    how long have you been there?

    theres a grace period when you've entered a csn world
  24. Replies
    18
    Views
    492

    alright, hope to see some changes. thanks!:cool:

    alright, hope to see some changes. thanks!:cool:
  25. wdym troll you can do anything on beta just...

    wdym troll

    you can do anything on beta just like on the real server, just donT leak the item name and be proper when ur testing an item yes
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4