Search:

Type: Posts; User: IWasWeird

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. uh, i wanted to share internet connection to my...

    uh, i wanted to share internet connection to my laptop using hotspot but ended up with sharing to others for a whole night smh
  2. Replies
    37
    Views
    1,620

    uh how long is it already lmao updated btw

    uh how long is it already lmao

    updated btw
  3. Thread: AMA

    by IWasWeird
    Replies
    30
    Views
    410

    od uoy ekil drawkcab egaugnal

    od uoy ekil drawkcab egaugnal
  4. Thread: AMA

    by IWasWeird
    Replies
    30
    Views
    410

    wha t do u think of s h r ek

    wha t do u think of s h r ek
  5. Thread: AMA

    by IWasWeird
    Replies
    30
    Views
    410

    reverse yes

    reverse yes
  6. Thread: AMA

    by IWasWeird
    Replies
    30
    Views
    410

    n-no trust me im not yes

    n-no

    trust me im not yes
  7. Thread: AMA

    by IWasWeird
    Replies
    30
    Views
    410

    cuz im always curious how old peps r i mean...

    cuz im always curious how old peps r

    i mean like literally every ama thread i asked how old r they but ok
  8. Thread: Today's day

    by IWasWeird
    Replies
    7
    Views
    181

    top 10 weirdest coincidence or uh top 10...

    top 10 weirdest coincidence

    or uh

    top 10 epic moment? idk
  9. Thread: AMA

    by IWasWeird
    Replies
    30
    Views
    410

    how old r u

    how old r u
  10. checc my about me for answers hehe now tell me...

    checc my about me for answers hehe now tell me urs :eyes:
  11. henol im curious how old r u

    henol im curious how old r u
  12. well, i always wanted a k a t a n a but idk

    well, i always wanted a k a t a n a but idk
  13. Replies
    19
    Views
    263

    yeah on school sometimes i thought im the most...

    yeah on school sometimes i thought im the most boring person on the class and no one likes me but i didnt care, get on the positive side and just play with them
  14. Replies
    20
    Views
    333

    henol we no wrong we true yes not being...

    henol we no wrong we true yes

    not being sarcastic but wth is happening oof
  15. Replies
    19
    Views
    263

    always happens to me but just ignore it, they'll...

    always happens to me but just ignore it, they'll caught up with you
  16. Replies
    3
    Views
    100

    ah yes, i absolutely hate this cuz it took me 2...

    ah yes, i absolutely hate this cuz it took me 2 years to search the song that i wanted lmao
  17. basically it'll be usable by next year summer...

    basically it'll be usable by next year summer clash and after that idk
  18. Replies
    5
    Views
    410

    have u tried the test build

    have u tried the test build
  19. Replies
    37
    Views
    1,620

    y u bump too early bruh

    y u bump too early bruh
  20. Replies
    11
    Views
    308

    animes r weird cuz they have bigg eyes and yet...

    animes r weird

    cuz they have bigg eyes and yet i never finished my watchlist so yeah i got away from animes
  21. Replies
    21
    Views
    583

    chudy hes a cool duud, sadly he quitted

    chudy

    hes a cool duud, sadly he quitted
  22. so basically the whip is responsible to all scams...

    so basically the whip is responsible to all scams screw you whip :mad::mad::mad:
  23. Replies
    37
    Views
    1,620

    ok flex updated mmsm

    ok flex updated mmsm
  24. Thread: frames

    by IWasWeird
    Replies
    2
    Views
    108

    mine is 30-39 lmao so annoying rip

    mine is 30-39 lmao so annoying rip
  25. Replies
    6
    Views
    154

    ight boutta buy a new phone and play gt there...

    ight boutta buy a new phone and play gt there after 11 months not playing in mobile gt oof

    but yeah you'll have total epic gaming experience on pc
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4