Search:

Type: Posts; User: TeachMeHow

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    31
    Views
    2,067

    I broke like 30 for only 5 GBC how ironic

    I broke like 30 for only 5 GBC how ironic
  2. ^ What this guy also say

    ^

    What this guy also say
  3. Replies
    12
    Views
    401

    Poll: I got compensate is just 5 GBC pop out of my...

    I got compensate is just 5 GBC pop out of my inventory
  4. Replies
    65
    Views
    772

    IGN: Invsibilty World: M4K3U I'm happy now...

    IGN: Invsibilty
    World: M4K3U

    I'm happy now that you now remember your giveaway *wink
  5. Replies
    16
    Views
    692

    Hmm I remember one person saying a mod approach...

    Hmm I remember one person saying a mod approach him saying can you give us your weather machine. That gives you a clue why? I guess manually they have to remove it
  6. Compensate Where's the ""ant my GBC point back

    Well that at least the first good part how about people spend all there worlds locks at the start and it turn into a dust again...

    The Title should be: Where's the "I want my GBC point back"
  7. Replies
    16
    Views
    692

    If you don't trust then don't buy

    If you don't trust then don't buy
  8. Replies
    14
    Views
    465

    Poor long thread pastas

    Poor long thread pastas
  9. Replies
    12
    Views
    504

    Oh crap where to break though

    Oh crap where to break though
  10. Replies
    31
    Views
    2,067

    Booo I just break tons of booty chests

    Booo I just break tons of booty chests
  11. Replies
    31
    Views
    2,067

    I want my gbc count back. Yar

    I want my gbc count back. Yar
  12. Replies
    6
    Views
    236

    This weekend my dude

    This weekend my dude
  13. Replies
    49
    Views
    2,009

    Ahem lol we are doing surgery on a regular basic

    Ahem lol we are doing surgery on a regular basic
  14. Like all the flues? Really

    Like all the flues? Really
  15. Replies
    12
    Views
    1,157

    I thought this thread is gone. This is how...

    I thought this thread is gone. This is how Ubidevs resolves some times a hard to notice stuff
  16. Replies
    5
    Views
    189

    Poll: Yes... They have to adjust the temp for that....

    Yes... They have to adjust the temp for that. Since you have to do that in 4 moves. 1 Lab kit 1 Medicine 1 Ultrasound 1 Mallet
    50% chance of failure
  17. Yes. How about complains about CNY huh. They said...

    Yes. How about complains about CNY huh. They said about it useless and no good event
  18. Replies
    49
    Views
    2,009

    Well buff the love mallets instead and make it a...

    Well buff the love mallets instead and make it a ready to use object. Bruhhhhhhhhhh
  19. Replies
    11
    Views
    578

    You can get those by breaking any block and think...

    You can get those by breaking any block and think it's use like a slot machine. If you hit the triple 555. You may be rewarded the pink teeny angel wing or the cloud nine cape
  20. Replies
    5
    Views
    189

    Poll: Add more Love Mallets

    I really wanna say it but why just only 2 love mallets. Every so often I get a love problem and it like a chance of failing and getting wasted... Couldn't they give at least 5 since pretty decent and...
  21. Replies
    7
    Views
    165

    Now my problem is where to find paint supplies

    Now my problem is where to find paint supplies
  22. Replies
    7
    Views
    165

    Idk I wonder if I use it on any block I want it...

    Idk I wonder if I use it on any block I want it to turn pink

    Btw when I'm going to start?
  23. Replies
    7
    Views
    165

    Paint bucket combo?

    How to get pinkish color on a block

    And I edited more later if I think more different colors that are not in the paint buket list. I need it for my world
  24. Replies
    5
    Views
    280

    Same here loss all of my gbc count

    Same here loss all of my gbc count
  25. Replies
    49
    Views
    2,009

    There supposed to be rare item event from...

    There supposed to be rare item event from surgeries
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4