Search:

Type: Posts; User: JonnyPlaysGT

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Sticky: DIY Growtopia LED Lamp Light!

    DIY Growtopia LED Lamp Light!

    https://www.youtube.com/watch?v=so4dfSGEyOw

    https://www.youtube.com/watch?v=so4dfSGEyOw
    Brief Description: Hello, I'm JonnyPlaysGT Growtopia has always had a...
  2. Sticky: Growtopia Lunar New Year Singalong

    As it is Lunar New Year week, Traditional and Universal "Gong Xi" is fit for the Lunar New Year party!
    With the Singalong video, express all your wishes in the coming Year of the Rat!

    Title:...
  3. Replies
    3
    Views
    255

    Learning how to use Gimp

    Learning how to use Gimp
  4. Replies
    3
    Views
    255

    Hillarious old man plays Growtopia

    Here is a video I think would crack y'all up! Let me know if it doesn't. Gotta make them changes to my jokes if people ain't gettin' em.
    Hope Y'all crack a laugh!...
  5. Replies
    5
    Views
    393

    LMAO!!!! Seriously tho?

    LMAO!!!! Seriously tho?
  6. Replies
    19
    Views
    2,228

    well if thats the case, Im sure they h ave a good...

    well if thats the case, Im sure they h ave a good readon for doing so. but at this point i think they are just having fun and trolling people?
  7. Well, they arent making money off console players...

    Well, they arent making money off console players lol
  8. Replies
    10
    Views
    307

    heh.................... ok boomer

    heh.................... ok boomer
  9. Replies
    40
    Views
    1,332

    IGN- JonnyPlaysGT World- JonnyPlaysGT Ice Cream...

    IGN- JonnyPlaysGT
    World- JonnyPlaysGT
    Ice Cream Flavour- Napoleon (Killing 3 birds in one wallet)
    I like doritos
  10. i can draw stick figures.. I mean, Im not the...

    i can draw stick figures.. I mean, Im not the best artist but I can make stick figures look pertty good tho
  11. Replies
    35
    Views
    3,190

    Poll: That sounds great for newer players to really get...

    That sounds great for newer players to really get their player into the game. As a new player many of them don't get things to start off, so this is encouraging and rewarding.
  12. Replies
    34
    Views
    1,112

    Poll: It's going to drop drop drop drop drop. Although...

    It's going to drop drop drop drop drop. Although if the sellers aren't desperate they can keep the price resonably high.
  13. I think it's a great-looking world. Since there...

    I think it's a great-looking world. Since there are so many submissions daily, it is a very hard competition.
    But IMO I think it's just amazing abstract art but people don't think the same.
    ...
  14. Really, I don't even know how those people think...

    Really, I don't even know how those people think in their head lol.
  15. my condolences

    my condolences
  16. Replies
    72
    Views
    1,667

    First of all, Congrats on your win on WOTD....

    First of all,
    Congrats on your win on WOTD. Respect ++

    Always have been looking for a Blue, Green, Black + Angels and Techo Visor.
    I would like these clothing items as I need to match the...
  17. I agree with many of those points. But don't...

    I agree with many of those points. But don't always be too aggressive towards any player. They might have a nice heart but are having a tough day.
  18. Replies
    17
    Views
    1,067

    wait is it sellable? but.. if droppable.. then...

    wait is it sellable? but.. if droppable.. then sellable... but not tradeable..?
  19. Do you have anymore golden party boxes you would...

    Do you have anymore golden party boxes you would sell?
  20. Oh it's just a couple weeks... Heh... (cold...

    Oh it's just a couple weeks...
    Heh... (cold sweat)
  21. Replies
    37
    Views
    742

    The time as in a 24:00 hour cycle.

    The time as in a 24:00 hour cycle.
  22. LED World Lock Lamp

    Happy new year!
    Title:LED World Lock Lamp
    Link:https://www.youtube.com/watch?v=so4dfSGEyOw

    https://www.youtube.com/watch?v=so4dfSGEyOw
    Ign: JonnyPlaysGT
  23. Get less fat lol. I get bullied for being fat. ...

    Get less fat lol. I get bullied for being fat.

    world: JonnyPlaysGT
  24. Could I have a Driver Panel and an engine if...

    Could I have a Driver Panel and an engine if possible. Anything that will upgrade my very sad ship.

    Thank you so much!

    Ign: JonnyPlaysGT
  25. Replies
    1,319
    Views
    27,423

    Anything from Subway or anything with a ton of...

    Anything from Subway or anything with a ton of ham. :p

    World:JonnyPlaysGT
Results 1 to 25 of 187
Page 1 of 8 1 2 3 4