Search:

Type: Posts; User: Tsarles

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    388

    i cant equip ring of winds but i can equip gemini...

    i cant equip ring of winds but i can equip gemini ring
  2. Replies
    2
    Views
    180

    PC: Bountiful Lattice Fence Seeds

    Hey, just wanna know the price of Bountiful Lattice Fence Seeds

    I got shocked when I saw the price 200/20 when it was 200/60-80 last week. Thank you :)
  3. Replies
    17
    Views
    556

    You can try root farming, you can earn wls...

    You can try root farming, you can earn wls everyday if you are not lazy
  4. Replies
    2
    Views
    96

    Thank you :)

    Thank you :)
  5. Replies
    2
    Views
    96

    When did Summerfest happen last year?

    Hi guys, when did summerfest happen last year? Just want to know thanks.
  6. Replies
    0
    Views
    58

    Exo Suit Body Neck Item?

    Hi, I don't know if this is a bug or glitch but you read it right Exo Suit Body is a neck item?

    I think Exo Suit Body should be a body item cuz it looks weird
  7. Replies
    3
    Views
    157

    Thank you! Maybe I'll try them soon, did you...

    Thank you! Maybe I'll try them soon, did you profit anyway?

    - - - Updated - - -



    I guess I'll gonna try it
  8. Replies
    3
    Views
    157

    IS ROOT FARM WORTH IT TO TRY

    Hi can someone tell me if root farm is a good profit. I don't understand it very much I want good details like

    How many wls will I spend from this method?
    What seeds should I buy or materials?...
  9. Thanks pro composer! hehe - - - Updated - - -...

    Thanks pro composer! hehe

    - - - Updated - - -



    Thank you for the response :)
  10. Replies
    12
    Views
    280

    I think mass producing is a good investment or...

    I think mass producing is a good investment or buy and sell
  11. Replies
    4
    Views
    131

    Buy a profitable world I guess it's a good...

    Buy a profitable world I guess it's a good investment.
  12. Replies
    8
    Views
    262

    I think it depends on the time? Not sure tho....

    I think it depends on the time? Not sure tho. Just my experience around May I profitted 70wls from buy and selling Mystery Door Seeds
  13. Violin, Spanish Guitar, Flute Note Farmable?

    Hi

    As you can see I've been wondering if these items are farmable since they are unsplicable. Just want to make sure if they are legit cuz I found an sb that they said these notes are farmable.
    I...
  14. Replies
    8
    Views
    262

    Investing your wls on daily quest like buying...

    Investing your wls on daily quest like buying them for cheap as fast as you can and sell them as fast as you can
  15. Same problem on my game. I'm on a Android device.

    Same problem on my game. I'm on a Android device.
Results 1 to 15 of 15