Page 3 of 9 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 41 to 60 of 180

Thread: [Official]-Myr's Art Stuffs-

  1. #41
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by Mark Chong View Post
    Attachment 83200
    2good4me

    Y does everybody draw so well
    Your clothing items are really interesting though
    and tHEY MATCH

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  2. #42
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Bump! All slots are still open

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  3. #43
    Lesser Wizard ScyteX's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in in this UNIVERSE >o<
    Posts
    159

    Default

    IGN: ScyteX
    Type (Headshot/Bust/Waist/Banner): Bust
    Picture/Reference/Details:Name:  Screenshot_1.png
Views: 32
Size:  21.4 KB
    Additional Request (Color/Background/Shading):The background should be like a fantasy world, and i need shading in my hair [ maybe ]
    Total Payment (You count :P): i dont know, :P maybe you should count it for meh #LOL

  4. #44
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by ScyteX View Post
    IGN: ScyteX
    Type (Headshot/Bust/Waist/Banner): Bust
    Picture/Reference/Details:Name:  Screenshot_1.png
Views: 32
Size:  21.4 KB
    Additional Request (Color/Background/Shading):The background should be like a fantasy world, and i need shading in my hair [ maybe ]
    Total Payment (You count :P): i dont know, :P maybe you should count it for meh #LOL
    The price is in the commission list spoiler
    Ill start on it tmr, really tired today

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  5. #45
    Lesser Wizard ScyteX's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in in this UNIVERSE >o<
    Posts
    159

    Default

    Quote Originally Posted by Myrred View Post
    The price is in the commission list spoiler
    Ill start on it tmr, really tired today
    Okay, it's up to you dude
    IGN : ScyteX
    Lvl : 48
    Main world : ScyteX

    https://66.media.tumblr.com/55e81c53...jmqgo1_400.gif

  6. #46
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Bump!

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  7. #47
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by ScyteX View Post
    Okay, it's up to you dude
    http://i.imgur.com/xDr8EYk.png

    Here you go! Wasn't quite sure what you meant by "fantasy world" though, tell me if you want to change it

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  8. #48
    Lesser Wizard ScyteX's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in in this UNIVERSE >o<
    Posts
    159

    Default

    Quote Originally Posted by Myrred View Post
    http://i.imgur.com/xDr8EYk.png

    Here you go! Wasn't quite sure what you meant by "fantasy world" though, tell me if you want to change it
    No that is really good
    IGN : ScyteX
    Lvl : 48
    Main world : ScyteX

    https://66.media.tumblr.com/55e81c53...jmqgo1_400.gif

  9. #49
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by ScyteX View Post
    No that is really good
    Alright then, thanks for buying!

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  10. #50
    Lesser Wizard ScyteX's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in in this UNIVERSE >o<
    Posts
    159

    Default

    Btw what is this ?

    Name:  XUG9OjL.png
Views: 35
Size:  117.4 KB

    Is this a bust for what ?
    IGN : ScyteX
    Lvl : 48
    Main world : ScyteX

    https://66.media.tumblr.com/55e81c53...jmqgo1_400.gif

  11. #51
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by ScyteX View Post
    Btw what is this ?

    Name:  XUG9OjL.png
Views: 35
Size:  117.4 KB

    Is this a bust for what ?
    Hmm it's in the clothing set section cause it's focusing on the items rather than the face I guess

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  12. #52
    Master Sorcerer Cocomonkey's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Sydney, Australia
    Posts
    2,456

    Default

    IGN: Cocomonkey
    Type (Headshot/Bust/Waist/Banner): Bust
    Picture/Reference/Details: Name:  For all social medias.png
Views: 34
Size:  10.4 KB
    Additional Request (Color/Background/Shading): Shade where ever you think tone should be, Idk. Also, make the background like the Growtopia sunny background.
    Total Payment (You count :P): 8 wls

  13. #53
    Lesser Wizard ScyteX's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in in this UNIVERSE >o<
    Posts
    159

    Default

    Quote Originally Posted by Cocomonkey View Post
    IGN: Cocomonkey
    Type (Headshot/Bust/Waist/Banner): Bust
    Picture/Reference/Details: Name:  For all social medias.png
Views: 34
Size:  10.4 KB
    Additional Request (Color/Background/Shading): Shade where ever you think tone should be, Idk art. Also, I want a background with shades of blue, not too dark.
    Total Payment (You count :P):
    It should be like 7 wls
    IGN : ScyteX
    Lvl : 48
    Main world : ScyteX

    https://66.media.tumblr.com/55e81c53...jmqgo1_400.gif

  14. #54
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by ScyteX View Post
    It should be like 7 wls
    Backgrounds are tedious to do.. so its an additional WL
    I'm thinking of changing it tho


    Quote Originally Posted by Cocomonkey View Post
    IGN: Cocomonkey
    Type (Headshot/Bust/Waist/Banner): Bust
    Picture/Reference/Details: Name:  For all social medias.png
Views: 34
Size:  10.4 KB
    Additional Request (Color/Background/Shading): Shade where ever you think tone should be, Idk. Also, make the background like the Growtopia sunny background.
    Total Payment (You count :P): 8 wls
    Here you go! Didn't shade as much, tell me if you want anything changed
    Thanks!


    http://i.imgur.com/hKOWbtp.png

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  15. #55
    Lesser Wizard ScyteX's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in in this UNIVERSE >o<
    Posts
    159

    Default

    i'd like to request you again, i think

    - - - Updated - - -

    IGN: ScyteX
    Type (Headshot/Bust/Waist/Banner): Banner
    Picture/Reference/Details:
    Additional Request (Color/Background/Shading): Blue / Blue / yes , the text is " Unicorn POWER !! "
    Total Payment (You count :P): 10 wls ?

    Can ?
    IGN : ScyteX
    Lvl : 48
    Main world : ScyteX

    https://66.media.tumblr.com/55e81c53...jmqgo1_400.gif

  16. #56
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by ScyteX View Post
    i'd like to request you again, i think

    - - - Updated - - -

    IGN: ScyteX
    Type (Headshot/Bust/Waist/Banner): Banner
    Picture/Reference/Details:
    Additional Request (Color/Background/Shading): Blue / Blue / yes , the text is " Unicorn POWER !! "
    Total Payment (You count :P): 10 wls ?

    Can ?

    Sure but i can only do it tomorrow night... Really busy + tired
    Do you have a picture/reference? Or is it just plain typography?
    If that's the case then it'll be cheaper

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  17. #57
    Lesser Wizard ScyteX's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Location
    Somewhere in in this UNIVERSE >o<
    Posts
    159

    Default

    Quote Originally Posted by Myrred View Post

    Sure but i can only do it tomorrow night... Really busy + tired
    Do you have a picture/reference? Or is it just plain typography?
    If that's the case then it'll be cheaper
    Just like your example banner, and the head is my character, you still have my picture of my character, right ?
    IGN : ScyteX
    Lvl : 48
    Main world : ScyteX

    https://66.media.tumblr.com/55e81c53...jmqgo1_400.gif

  18. #58
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by ScyteX View Post
    Just like your example banner, and the head is my character, you still have my picture of my character, right ?
    Oh alright, gotcha.

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


  19. #59
    Master Sorcerer SnowKuro's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Pizza's warm cuddle
    Posts
    1,067

    Default

    I wanna req but I'm saving wls idk why


    Uh

    Stares


    Wanna do art trade

    We can talk dis somewhere
    Pm maybe


    Pls senpia

    IGN: snowrca
    i love u, my beloved pizza
    instagram

  20. #60
    Master Sorcerer Myrred's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    674

    Default

    Quote Originally Posted by SnowKuro View Post
    I wanna req but I'm saving wls idk why


    Uh

    Stares


    Wanna do art trade

    We can talk dis somewhere
    Pm maybe


    Pls senpia
    omg yes sure I'll pm yoy

    http://i.imgur.com/K2u8bIJ.gif


Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •