Results 1 to 10 of 10

Thread: u r so n00b you clsoed my thread

  1. #1
    Lesser Wizard
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    236

    Default u r so n00b you clsoed my thread

    https://www.growtopiagame.com/forums...ead.php?555288
    please reopen it's really really really really important to me it is my life plz reopen
    reopen or u r noob

  2. #2
    Master Sorcerer HugeLock's Avatar
    Join Date
    Mar 2019
    Location
    Finland
    Posts
    2,353

    Default

    Threads automatically close themselves after 2 weeks of no replies to them.
    🇫🇮 Ephus (GL)

    _______________________
    Started in July, 2013. But only recently joined the forums!

    "No act of kindness, no matter how small, is ever wasted."
    -
    Instagram: https://www.instagram.com/ephusgrow/?hl
    Avatar made by NekoWolf

  3. #3
    Master Sorcerer Chem's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Location
    Unstable
    Posts
    4,687

    Default

    I mean, you could message a guardian to open it up for you if it was locked due to inactivity.
    lol weird thread.
    ~Chemmie
    Discord: Chem #7714

  4. #4
    Master Sorcerer ZStepXD's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Thinking about you.
    Posts
    1,286

    Default

    you just posted cringe
    Thinking about you.

  5. #5
    Master Sorcerer Chopin's Avatar
    Join Date
    Jun 2019
    Location
    Timmies
    Posts
    522

    Default

    If that is another Growtopia simulator prepare to get banned.
    GT simulators are not allowed.
    To thine own self be true,
    and it must follow,
    as the night the day,
    thou canst not then be false to any man.


    I have read through Ubisoft's ToS and EULA, feel free to ask any questions!

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Sep 2019
    Location
    Philippines
    Posts
    123

    Default

    N0 ur a noob. Donate me pls if you're proven that's your a pro. Lil sis.

  7. #7
    Lesser Wizard
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    236

    Default

    Quote Originally Posted by Chopin View Post
    If that is another Growtopia simulator prepare to get banned.
    GT simulators are not allowed.
    it wasn't a Simulator lol

  8. #8
    Master Sorcerer MineDeath's Avatar
    Join Date
    Nov 2017
    Location
    Planet Malaysia
    Posts
    1,262

    Default

    Quote Originally Posted by pannenkoek2012 View Post
    https://www.growtopiagame.com/forums...ead.php?555288
    please reopen it's really really really really important to me it is my life plz reopen
    reopen or u r noob
    Try contacting a moderator, guardian or support staff to reopen your thread. Based on what I've heard, they actually close automatically due to inactivity within the thread. Good luck bruh!.
    IGN - MineDeath
    As long as there's those who remember what was, there will be those who deny what can be.
    Instagram:
    Tap me!

  9. #9
    Master Sorcerer Jedaki's Avatar
    Join Date
    Apr 2019
    Location
    somewhere
    Posts
    793

    Default

    I cant tell if this is a joke or stupidity
    IGN: Jyhnxx
    Level 19/125
    Got a bunch of Buy+ worlds for sale, check JYHNXX for prices :3
    got hacked 7/31/2019 :i(

  10. #10
    Knight Quiris's Avatar
    Join Date
    Aug 2019
    Location
    ( ͡ ° ͜ʖ ͡° )
    Posts
    62

    Post

    Quote Originally Posted by Jedaki View Post
    I cant tell if this is a joke or stupidity
    Stupidity
    "If your walking down the right path and your willing to keep walking , eventually you'll make progress" - Barack Obama (Former USA President)

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •