Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 52

Thread: Can You Show me ur Wallpaper?...

  1. #21
    Lesser Wizard xxKimchi's Avatar
    Join Date
    Mar 2019
    Location
    Wherever kimchis live
    Posts
    221

    Default

    I use a wallpaper that comes along with the cute space theme

    Name:  Screenshot_2019-10-15-22-34-50-57.png
Views: 137
Size:  305.0 KB
    🍥Currently embracing my inner kimchi🍥
    ---------------- IGN : Himarin ----------------
    I made an instagram account! Follow me @Himarin.gt

  2. #22
    Master Sorcerer Oma357's Avatar
    Join Date
    Dec 2018
    Location
    (JAMMED!)
    Posts
    1,447

    Default

    Quote Originally Posted by Rimuoi View Post
    The character is a bit messy
    Not really tbh
    Join our Jahy-Sama discord server

    https://imageproxy.ifunny.co/crop:x-20,resize:320x,crop:x800,quality:90x75/images/4a395a47cc1ac6d5c1141763cb3b5b1873f6b48f97bed31d31  0248a3523e00fb_1.jpg

  3. #23
    Lesser Wizard TheMappper's Avatar
    Join Date
    Oct 2018
    Location
    Luminia
    Posts
    429

    Default

    mine's just fully black... i will change it sooner
    Captain America quotes

    I don't like bullies, I don't care where they're from

    FOR AS LONG AS I CAN REMEMBER, I JUST WANTED TO DO WHAT WAS RIGHT.

    I can do this all day

    THEN FINISH IT. CAUSE I’M WITH YOU TILL THE END OF THE LINE.

  4. #24
    Master Sorcerer DynPlaysGT's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Ireland  Nationality:   Polish
    Posts
    13,588

    Default

    idek if I'm allowed to show mine for copyright reasons
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    no context
    Quote Originally Posted by Ohlid View Post
    dywinnie u can start pweeb with me owo we can bwender s togwetter :3 pwetty pwease

    oh yeah btw my discord is @Dynnie#3475

  5. #25
    Banned
    Join Date
    Jul 2017
    Location
    The Spaceship
    Posts
    4,681

    Default

    Quote Originally Posted by DynPlaysGT View Post
    idek if I'm allowed to show mine for copyright reasons
    Oh that one... I would like to have it

  6. #26
    Master Sorcerer m456's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Y u do dis
    Posts
    3,643

    Default

    Here's mine

    Signature v9.0


    Pixel art by Parpul
    http://i.imgur.com/QDGkiys.png

  7. #27
    Master Sorcerer DynPlaysGT's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Ireland  Nationality:   Polish
    Posts
    13,588

    Default

    Quote Originally Posted by Elyrion View Post
    Oh that one... I would like to have it
    how tf did my completely vague comment make you think of anything specific at all
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    no context
    Quote Originally Posted by Ohlid View Post
    dywinnie u can start pweeb with me owo we can bwender s togwetter :3 pwetty pwease

    oh yeah btw my discord is @Dynnie#3475

  8. #28
    Banned
    Join Date
    Jul 2017
    Location
    The Spaceship
    Posts
    4,681

    Default

    Quote Originally Posted by DynPlaysGT View Post
    how tf did my completely vague comment make you think of anything specific at all
    It gotta be AHIT Nyakuza Metro

  9. #29
    Master Sorcerer DynPlaysGT's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Ireland  Nationality:   Polish
    Posts
    13,588

    Default

    Quote Originally Posted by Elyrion View Post
    It gotta be AHIT Nyakuza Metro
    Yeah, that's my phone background. Not sure how you guessed though lmao
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    no context
    Quote Originally Posted by Ohlid View Post
    dywinnie u can start pweeb with me owo we can bwender s togwetter :3 pwetty pwease

    oh yeah btw my discord is @Dynnie#3475

  10. #30
    Banned
    Join Date
    Jul 2017
    Location
    The Spaceship
    Posts
    4,681

    Default

    Quote Originally Posted by DynPlaysGT View Post
    Yeah, that's my phone background. Not sure how you guessed though lmao
    We both like AHIT, that's why

    also ur desktop wallpaper is a white dragon (not sure)

  11. #31
    Master Sorcerer DynPlaysGT's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Ireland  Nationality:   Polish
    Posts
    13,588

    Default

    Quote Originally Posted by Elyrion View Post
    also ur desktop wallpaper is a white dragon (not sure)
    Close enough. It's an Elsweyr wallpaper with the text removed. Though the image makes the dragon look a sorta grayish-brownish colour, it's in fact Kaalgrontiid, who's a green dragon.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    no context
    Quote Originally Posted by Ohlid View Post
    dywinnie u can start pweeb with me owo we can bwender s togwetter :3 pwetty pwease

    oh yeah btw my discord is @Dynnie#3475

  12. #32
    Lesser Wizard Azurada's Avatar
    Join Date
    Aug 2019
    Location
    Brisbane, Australia
    Posts
    411

    Default

    Quote Originally Posted by Axzyte View Post
    I can see that it's Snapchat and Skype
    Not even. But, good guess.

  13. #33
    Master Sorcerer Deftera's Avatar
    Join Date
    Mar 2018
    Location
    The Getsuyo Shrine
    Posts
    3,357

    Default

    I still cannot upload any pictures, fix this stupid
    IGN: Deftera
    Just a Touhou fan and weeb
    Latest Youtube Video:


    Quote Originally Posted by DynPlaysGT View Post
    I have a heart?
    Quote Originally Posted by effanx11 View Post
    Do you love dragons with your brain?

  14. #34
    Cursed
    Join Date
    Jun 2019
    Location
    In Your Nightmares
    Posts
    624

    Default

    Quote Originally Posted by Rimuoi View Post
    Skype?????
    What's that
    I know if snapchat
    It's like Tweeter

  15. #35
    Master Sorcerer Rimuoi's Avatar
    Join Date
    May 2019
    Location
    Indonesia duh
    Posts
    2,164

    Default

    Quote Originally Posted by xxKimchi View Post
    I use a wallpaper that comes along with the cute space theme

    Name:  Screenshot_2019-10-15-22-34-50-57.png
Views: 137
Size:  305.0 KB
    Lokasinya di blur

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by m456 View Post
    Here's mine
    Decstop? .

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Axzyte View Post
    It's like Tweeter
    Ahhhh oke ty


    Don't forget join secret santa 2019 here:
    https://www.growtopiagame.com/forums...ret-Santa-2019
    Probably u can't click this!



    Instagram: Rimuoi._
    Discord: * Pitouu *#1725

  16. #36
    Lesser Wizard Florina's Avatar
    Join Date
    Jun 2019
    Location
    Medieval age
    Posts
    109

    Default

    Quote Originally Posted by Rimuoi View Post
    It's probably like this
    Attachment 225658
    omg lol.. (10chars)
    Quitted, this is the end for waiting growtopia..
    However,
    WILL BE BACK SOME DAYS.


    Hey, nice to meet ya!

    Kranken Giveaway Thread

    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Goals
    Be lvl 125( lvl 79 )
    Have 2 magplant [nope]

  17. #37
    Master Sorcerer m456's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    Y u do dis
    Posts
    3,643

    Default

    Quote Originally Posted by Rimuoi View Post
    Decstop?
    You didn't specify what kind of wallpaper. If you meant mobile wallpapers, I use a default one :P

    Also, *desktop.

    Signature v9.0


    Pixel art by Parpul
    http://i.imgur.com/QDGkiys.png

  18. #38
    Banned
    Join Date
    Jun 2015
    Location
    here & now
    Posts
    1,331

    Default



    Rimuoi i see you using the same phone as me huehuehue...

    Xiaomi Redmi note 7

  19. #39
    Master Sorcerer Rimuoi's Avatar
    Join Date
    May 2019
    Location
    Indonesia duh
    Posts
    2,164

    Default

    Quote Originally Posted by Devours View Post


    Rimuoi i see you using the same phone as me huehuehue...

    Xiaomi Redmi note 7
    Ya my phone also Xiaomi Redmi Note 7


    Don't forget join secret santa 2019 here:
    https://www.growtopiagame.com/forums...ret-Santa-2019
    Probably u can't click this!



    Instagram: Rimuoi._
    Discord: * Pitouu *#1725

  20. #40
    Master Sorcerer Liquify's Avatar
    Join Date
    Feb 2018
    Location
    Penang
    Posts
    4,892

    Default

    Have a good guess.
    Name:  Screenshot_20191016-232428.png
Views: 50
Size:  463.3 KB
    IGN : Liquify

    To be talkin' to you,belladonna

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •