Results 1 to 10 of 10

Thread: Valentine goodies/gbc???

  1. #1
    Master Sorcerer Warfreak10's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Indonesia
    Posts
    2,707

    Default Valentine goodies/gbc???

    I wanna ask what is the next valentine pack will be?

  2. #2
    Master Sorcerer Rimuoi's Avatar
    Join Date
    May 2019
    Location
    Arrivederci
    Posts
    2,877

    Default

    Probably gbc

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by Rimuoi View Post
    Probably gbc
    So we get 5 gbcs from a pack? RIP I hope they give xp for breaking then

  4. #4
    Lesser Wizard AlexKenny's Avatar
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Romania
    Posts
    208

    Default

    Quote Originally Posted by Graybones45 View Post
    So we get 5 gbcs from a pack? RIP I hope they give xp for breaking then
    No dude, a valentine pack don't give 5GBC, your english is not so well I can't understand xD, but from gbc and valentine goodies you can get GHC (golden heart crystal), valentine goodies pack is 5k gems and gbc is maybe 2 wls.


    GrowID: AlexKenny
    Level: 105/125
    DLs: 60/200
    Goals:
    - Have Focused Eyes (Done!)
    - Have Golden Angel(Nope)
    - Have Legendary Wings(Nope)
    Instagram: alexkennygt
    Discord: AlexKenny#1719

  5. #5
    Master Sorcerer Jedaki's Avatar
    Join Date
    Apr 2019
    Location
    Mods' watchlist
    Posts
    2,201

    Default

    Quote Originally Posted by AlexKenny View Post
    No dude, a valentine pack don't give 5GBC, your english is not so well I can't understand xD, but from gbc and valentine goodies you can get GHC (golden heart crystal), valentine goodies pack is 5k gems and gbc is maybe 2 wls.
    Last year, a valentine goodies pack contained 5 Golden Booty Chests.
    Retired poster

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by AlexKenny View Post
    No dude, a valentine pack don't give 5GBC, your english is not so well I can't understand xD, but from gbc and valentine goodies you can get GHC (golden heart crystal), valentine goodies pack is 5k gems and gbc is maybe 2 wls.
    Lol MY english is bad? I was just saying, since breaking 3m worth of packs would give a decent bit of xp for the gbcs if they did give xp. Such a hypocrite lol, fix your grammar first m8

  7. #7
    Master Sorcerer 10bang's Avatar
    Join Date
    Jun 2019
    Location
    Eden 6
    Posts
    562

    Default

    Quote Originally Posted by Graybones45 View Post
    Lol MY english is bad? I was just saying, since breaking 3m worth of packs would give a decent bit of xp for the gbcs if they did give xp. Such a hypocrite lol, fix your grammar first m8
    dude why did you have to pick a fight over grammar

    .-.
    lazers≠explosions

    MrTorgue

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by 10bang View Post
    dude why did you have to pick a fight over grammar

    .-.
    I didn’t...? I literally just replied earlier and he quoted me saying my English is bad.. idk if you expect me to not reply to that

  9. #9
    Lesser Wizard AlexKenny's Avatar
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Romania
    Posts
    208

    Default

    lmao dude, i didn't want to be rude, sorry if I was ) but I was just saying, idk about last year cuz i was quitting back then.


    GrowID: AlexKenny
    Level: 105/125
    DLs: 60/200
    Goals:
    - Have Focused Eyes (Done!)
    - Have Golden Angel(Nope)
    - Have Legendary Wings(Nope)
    Instagram: alexkennygt
    Discord: AlexKenny#1719

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by AlexKenny View Post
    lmao dude, i didn't want to be rude, sorry if I was ) but I was just saying, idk about last year cuz i was quitting back then.
    It’s ok, I’m sorry too

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •